sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

Ihan uusi alku

On mennyt paljon aikaa, kun en ole käynyt täällä. Tänään tehdessäni 22,3 kilsan lenkkia päätin että nyt tähän taas tulee muutos. Pikku hiljaa tämä nainen alkaa uudelleen syntymään. Tekisi mieli sanoa, että onpas rakas vuosi takana, mutta en voi koska vuosi ei ole vielä täynnä. Pitää todeta ekaa kertaa elämässään kun on yksin niin joka päivä oppii aina uutta.

No, vähän kuulumisia lähikuukausilta. Kun vihdoin hyväksyin, että etten sittenkään vieläkään saanut sitä unelma työhuonetta, on pitänyt muttaa suunnitelmaa. Tässä on nykyinen / tämän hetkinen tuohuoneen. Olen aina toivonut isoa kulmasohvaa johon olisin entisen perheeni kanssa mahtunut kaikki. Nyt huomaan välillä, että hyvä jos minä itse mahdun sinne.


Joka aamu se näyttä erilaiselta riippuen inspiksestä. Ja tietysti siitä miten saan sen siivottua. Koiravahtina, kun olen on pakko siivota tai jos saan vieraita. Myös uskon, että vielä sisutan ennen kuin olen ihan tyytyväinen millainen uusi asuntoni on. Sohva on siinä hyvä, että saan levittää valmiit käsityöt aina odottamaan reunaan ennen kuin ne lähtee tai päättelen ne.

En nyt ole ihan koko aikaa ollut ilman käsityötä. Ensimmäisenä tässä on kuva joululahjastani. Ainoa työ jota joulun jälkeen tein. Ja yllättävän kauan sitä tein, koska nautein entisen koirani seurasta viimeisen kerran.



Ja nyt olen tehnyt paljon muille villasukkia. Joko toivomuksesta, tilauksesta tai niiden pyytämättä. Minulle annetaan kai pian kielto tehdä kokeiluja. Mutta nyt laihtumisen syynä hankein uusia hameita ja mulla ei ollut oikea sukkia. Tämä oli tulos. Ihastuin näihin heti ja myös muut ovat ihastunut. Saa nähdä, koska alan tekemään uutta paria.


Myös kun sain joululahjaksi uusia käsityökirjoja, niin sieltä osui yhdet villasukat mikkä piti heti kokeilla. Onneksi kohteen keksein heti ja häntä ei haitannut vaikka vähän muutin mallia ja värejä. Nää oli yllättävän ihanat. Lopputulos oli juuri sellainen kuin ajattelin. Malli antoi liikaa ideoita missä mallia voisi kokeilla. No, ehkä tulevaisuudessa nähdään toteutanko ideat.


 Tässä vielä joululahja kirjat, jotka ovat aivan ihanat. Kirjat ovat; rakas villasukka ja synkät kuteet. Odotan innolla kun ehdin ja uskallan alkaa näistä tekemään käsitöitä.


Taas tämä on korkattu ja toivon lyötäväni täältä itseni pian uudelleen. Hyvää pääsiäistä kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Täällä taas ....  On mennyt pitkään, kun olen viimeksi kirjoittanut. Nyt huomasin olisi hyvä muistuttaa itseäni mitä kaikkea saan tehtyä....