sunnuntai 23. kesäkuuta 2019

Täällä taas .... 

On mennyt pitkään, kun olen viimeksi kirjoittanut. Nyt huomasin olisi hyvä muistuttaa itseäni mitä kaikkea saan tehtyä. Ja ajatuksena edelleen kirjoittamiselle on itseni ja huomata mitä sää aikaa. Käsityksen ja koiran kanssa.

Koira on matkan varrella vaihtunut. Rotu on pysynyt samana (mihin vaihtaa kun on jo hyväksi beussin havainnut) Lisää haastetta olen siis saanut. Ainakin erillaista. 

Kun vähän ilma viileni ajattelin lähteä pitkään suunnitellulle kävelylle. Olen aika semminki  kävellyt reitin, mutta en ikinä Agun kanssa. Nyt päätin haastaa meidät molemmat ja katsoa missä kunnossa olemmekaan. Liiaksi ole sohvalla taas löhönnyt mielestäni. 


Oli ihana kun päästiin metsän suojiin kummankin lempi paikkaan. Ja tietysti kun oltiin pitkospuilla oli niin rentuottavaa. Ainoa huono juttu oli, että aika paljon pitkospuut oli huonossa kunnossa. Agu aina välillä oli aika erikoisissa asennoissa 😂



Yllättävän haasteellista oli koittaa ottaa valokuvaa jossa olisi beussi ja pitkospuut 🤪 Agun mielessä valokuvaus on aivan turhaa. Sen olen jo monesti hupmannut 🤣 Tai niissä pitää olla liian kauan paikallaan, sekin voi olla jutun nimi. Jotain sain otettua sentään. 


Maisemaa tai pitkospuita lintutornista. Olen tehnyt itseni kanssa sopimuksen aina kun vastaan tulee lintutorni sinne pitää kiivetä. (Haasteena on oma korkeanpelkoni) hengissä alas olen aina päässyt 🤗 Rino nyt oppi jo pennusta alkaen menemään lintutorneihin. Nyt Agun kanssa olen hitaasti aloittanut tämän homman. Taas huomasin kuinka erilaiset koirat ovat, Agu meni minun vieressä rauhallisesti ylös, kun taas Rino  olisi jo miljoonaa kertaa käynnyt ylhäällä. Vähän Agua jännitti, mutta ylös se tuli.


Koitin ottaa meistä selfietä 😂 tää on paras kuva. "Meitä ei muuten kuvata"


Loppu matkasta mentiin lammen vierestä. Ihan tarkoituksella. Sain Agu toivottua viilennystä. 

Oli ihana huomata kuinka ihanaa oli viettää aikaa luonnossa. Pientä kunnon kohennusta tarvitsen. Agu nyt alkoi leikkimään, kun päästiin kotiin 😄 itse olin ihan väsynyt. Tästä on hyvä jatkaa. 

1 kommentti:

  1. Ilahdun joka kerta, kun näen, että olet kirjoittanut jotakin uutta. Jatka samaan malliin. Koira ja käsityö postaukset on parhautta. (:

    VastaaPoista

Täällä taas ....  On mennyt pitkään, kun olen viimeksi kirjoittanut. Nyt huomasin olisi hyvä muistuttaa itseäni mitä kaikkea saan tehtyä....