maanantai 17. kesäkuuta 2013

Minä pääsin matkalle

Oltiin jo vähän aikaa rakkaan isosiskon puhuttu, että olisi kiva mennä johonkin. Ilmeisesti olin niin väsyneen oloinen, että minut palkittiin parin päivän matkalla Tallinaan.

Oli omituista lähteä. Olen nimittäin ollut Rinosta erosta vain kerran aikasemmin. Onneksi Mikolla alkoi loma matkana toisena päivänä. Ja lisäksi viikonlopun aktiviteettien takia uskoin Rinon nukkuvan suuriksi osaksi. Eli matka kutsui minua.

Emme ole siskon kanssa yhteen shoppailevia ihmiseä, joten suunnitelma oli katsella ympärille. Nauttia ulkoilmoista, syödä hyvin ja jos jokin käsityöliike tulee esiin sinne mennä.

Olin niin sekaisin viikonlopusta ja lähdöstä, että kamerakin jäi kotiin. Toisaalta ajattelin, että se oli varmasti vain hyvä asia. Sai kunnolla rentuotua.








Lyösimme puistosta hienoa asetelmia. Ymmärsimme, että se oli jokin kilpailu tai vain esittely erilaisista pihoista. Tässä sain hyvän idean seuraavaksi kesäksi kasvimaalle. Kuvasta ei kunnolla näy, mutta noiden pajujen alla on herneenversoja ja muita hyöty kasveja.







Tämä kuva oli pakko pyytää siskoa ottamaan. Ajatus, että voisi olla hyvä aita tontilla. Tuskin Rino tota uskaltaisi ylittää. Toivottavasti kotona ollaan samaa mieltä.

Tietysti ilman tota mustaa juttu.



 Nyt voin sanoa vain, että viralliset terveiset täältä Tallinasta. Kiitos sisko matkasta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Täällä taas ....  On mennyt pitkään, kun olen viimeksi kirjoittanut. Nyt huomasin olisi hyvä muistuttaa itseäni mitä kaikkea saan tehtyä....