torstai 20. kesäkuuta 2013

Ihana yllättää sisko

Vällillä pitää hemmotella myös siskoa. Ajan kohta sopii hyvin kun juhannus on tulossa. Koitan monesti jotain kivaa tehdä juhannuksi siskoni pihaan. 


Pitkään olen kuunnellut, että sellainen metallinen kattokoriste olisi kiva. Ja tietysti pitää olla myös "Kristalleja". Nyt päätin toteuttaa tämän toiveen. Ja matkalla agilityyn päätin tiputtaa tavarat paikkaan. 

Onneksi yllätys onnistui. Pieni se nyt on mutta sopi hyvin väliaikaseen paikkaa.Virallisen paikan se saa joskus lasihuoneesta.





Siskoni oli taas jotain lehtiä selannut ja tuli innoissaan puhumaan, että näki sellaiset kivat villasukat. Kädet kävi paljon kummallakin ja lopulta olin saanut jollaisen kuvan siitä millaiset sukat on kyseessä. 

Pääasiassa oli kantapäät, resori ja kärki punaiset. Ja lisäksi norjalaisneuleen tapainen. Nyt olin saanut sukat valmiiksi ja päätin kokeilla onnistuinko. Taas olimme ymmärtäneet toisemme hyvin. Kerrankin jämä langoista sain tehtyä jotain kivaa.

 Nyt kun oli kamera matkassa mukana, Mikko ajatteli ottaa kuvia esteistä. Tämä siksi että olin toivonut jos saisin pihaan omat esteet. Saisi harjoitella jotain kotonakin.

Tietysti oli kuulemma pakko ottaa mustakin kuva. Tässä siis suunnitellaan mitä tekis Rinon kanssa. Ja hyvä yritys tehdä jotain.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Täällä taas ....  On mennyt pitkään, kun olen viimeksi kirjoittanut. Nyt huomasin olisi hyvä muistuttaa itseäni mitä kaikkea saan tehtyä....