maanantai 16. joulukuuta 2013

Uskalsihan

Vihdoin viimein uskalsin perustaa oman yrityksen. Kauan olen jahkailut tätä asiaa ja olen ollut asiasta montaa mieltä. En vieläkään usko, että uskalsin tehdä sen. Joten tänään vihdoin nostan lasin Kädentaitaja JooJoo:lle.

Logojen tehtäessä, innostus syntyi kunnolla. Sitten oli pakko tehdä valmiiksi villasukkakorvikset ja avaimenperät. Vaikka itsekin sanon olen tyytyväinen ensimmäiseen versioon logosta. Ja tietysti tuotteista.


Olen yrittänyt siivota paljon, joten palkitsen itseni käsityöllä. Joten taas tuli tehtyä pullon päällisen. No taas sain vähän jämälangoista eroon.


                                   Viimeksi myös lumihiutaleet pääsi arvokkaaseen pakkaukseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Täällä taas ....  On mennyt pitkään, kun olen viimeksi kirjoittanut. Nyt huomasin olisi hyvä muistuttaa itseäni mitä kaikkea saan tehtyä....