perjantai 31. tammikuuta 2014

Viikonloppu vapaa

On ollut sen varran vilskettä ja muutenkin ohjelmaa, että hengähdys tauko oli ihana tieto. Päätin oikein kunnolla nauttia ja kokeilla jotain kivaa. Ja vielä kun oltiin väsytetty Rino aikasempana päivänä, niin sain vain nauttia. Vielä kun tein pidemmät lenkit päivällä, niin Rino nukkui ja minä nautein. Siis kotona oltiin vain minä ja Rino.


 Tämän näköinen kaveri minulla oli koko illan. Siis täydellinen kaveri.


Koska sain vain tehdä itsellinen ruokaa, niin ei se niin terveellistä ole. Ei todellakaan. Pitsa kuva on huono, mutta minun peruspitsa oli alkuillasta tarjolla. Eli katso mitä jääkaapissa oli ja tee niistä. Vuskasin sen verran että ostin valmispohjan. Syyllinen olo, mutta ei se nyt haitannut niin paljoa.

Tosi myöhään illalla tein vielä nacho sekoituksen uunissa. Ainoa huonopuoli oli se etten saanut kaikkia tuhottua. Minun ihan suosikkeja iltapaloja. No, muutenkin rakastan tex mex - ruokia.












Pari tavallista tunnelma kuvia.















Oli ihanaa. Sain taas vähän ladattua itseäni ja sain kokeilla uutta ja kokoilla. Monet kokeilut tuli purettua. Mutta sainhan minä jotain valmiiksikin. Seuraavaa vapaa iltaa jo odotan kovasti mitä kivaa sitten keksin.

Päivällä tutkein kudonta tavaroita, niin lyösin kuteita. En muistanut että omistan jotain vielä. Päätin ihan huvin vuoksi tehdä korin. Ranne kiitti taas kun piti nopeasti sen tehdä.

Kokeiluna tein keltaiset tähdet. Se oli varmaan aina kokeilu mikä onnistu. Tai ainakin itse pidin niitä kivoinna.

Perinteiset villasukatkin syntyi päivän aikana. Välillä on hyvä palata perinteiseen. Ei ainakaan vähään aikaan tarvi tehdä perinteisiä sukkia. Tylsää.

1 kommentti:

Täällä taas ....  On mennyt pitkään, kun olen viimeksi kirjoittanut. Nyt huomasin olisi hyvä muistuttaa itseäni mitä kaikkea saan tehtyä....