sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Nyt matka käy koiratapahtumaan

Koska Mikko ja Rino on pelastuskoira hommiin eksyneet, ja vielä kun aloimmme tekemään hälytysliivejä ihmiselle ja koirille omialiivejä, olimme matkalla esittelemään toimintaa ja omaa yritystä. Jännitystä oli paljon ilmassa. Siis mulla. Muutamat mallit jota oltiin saatu tehtyä oli matkassa, muita käsityötä ja aloe vera- tuotteita. 

Nopeasti tehty käyntikortti. Asian se ainakin ajaa.





Olimme jo jonkin aikaa miettineet miten korvikset ja avaimperät oli hyvä säylyttää ja esitellä. Mikko väsäsi mulle tälläisen. Sitä parannellaan vielä jossain vaiheessa, mutta nyt se lähtee mukaan. Jossain vaiheessa sen paikka tulee olemaan mun työhuoneessa navetassa.










Oli ihana neuloa pikkukoiralle neule. Ainoa haitta juttu oli, ettei sitä saanut kokeilla kenellekään. 


Tästä syystä kuvaaminenkin oli haasteelllista.




Viimeisenä kuvana on koirian vetovaljaat, jotka värinsä takiakin jo herättää huomiota.


 Olihan miellä muutakin, mutta muutamat joista voin edes vähän olla ylpeitä. Ihan kivasti väkeä oli. Sain puhua myös Spekostakin ja aloe verasta ihan kivasta. Kai tää mun pelko vielä joskus katoaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Täällä taas ....  On mennyt pitkään, kun olen viimeksi kirjoittanut. Nyt huomasin olisi hyvä muistuttaa itseäni mitä kaikkea saan tehtyä....