tiistai 14. toukokuuta 2013

Navetta

Ollaan katseltu ja mietitty mitä tehdään navetan katon kanssa. Siis sisäkaton. Sen laatu oli vähän epäilyttävä. Koska tosta tilasta tulee minun toinen työhuonepiste, lopussa minun sana paino. Olen homeallergikko, joten jos edes epäilen, että on hometta se lähtee. 

Rakennus kun on vanha niin haasteena on purkaminen ja uuden rakentaminen saman aikaiseksi. 

Itseä harmitti kun en vuonut itse osallistua. Puru ja vanhat lankut aiheutti hengen ahdistusta. Ja kun olin saanut pölyä kurkkuun en oppinut hengittämään hengittemen kautta. 


Joten kävin vain katselemassa ja antamassa "hyviä mielipiteitä". No niitä ei aina kaivattu.

Lopulta huomattiin, että oli hyvä päätös vaihtaa. Oli kohtia jotka oli saanut vettä. Jonkun näköistä hometta siellä oli. 



Tässä vielä uutta pitaa. Ajatuksena on maalata valkoiseksi ja tehdä kuva siihen. Se projekti saa hautoa päässä kunnolla.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Täällä taas ....  On mennyt pitkään, kun olen viimeksi kirjoittanut. Nyt huomasin olisi hyvä muistuttaa itseäni mitä kaikkea saan tehtyä....