perjantai 22. helmikuuta 2013

"Mihin kaikkialle koira mahtuu?"

Olen pitkään halunnut kasata kangaspuuni. Nyt sain energian tekemään sen. Tietysti hankalaa oli, kun ei oikein niille ollut tilaa. Paikka silti lyötyi onneksi. Päätin että teen kaitaliinoja. Loimenkin olin aikapäiviä sitten luonut.

Alku menikin hyvin. Ongelma ilmaantui, kun oli aika mennä puitten alle.

"mitä sä täällä teet?"



Hienosti ajattelin, että Rino kuulee minut ja näkee. Eihän koira mitenkään pääse noin pieneen tilaan. Enkä usko, että niin käy. Joten arvata saattaa, mitä tapahtui kun sain itseni ahdettua puitten alle. Ei kestänyt muuten kauan kun huomasin etten ole enään yksin.










Rinon ihanuudella ja auttamisen halulla jatkettiin puitten alla hommia muutaman sekunnin. Tylsistynyt koira otti hyvän asennon polkusten päälle, eikä mihinkään vaikka mitä tein.







Eli ei mitään kummatkin kommittiin pois. Pitää yrittää uudelleen, kun en ole yksin kotona.

Olen nyt vähän aikaa seurannut mitä tapahtuu, kun Rino on takapihalla yksin. Mitään ei tapahdu naapuriyhtiössä ilman, että niitä seurataan. Olen miettinyt mahtaakohan ihmiset huomata edes, että "kyttääjä" on paikalla. Nimittäin Rino ei hauku, eikä inise, ilman että tulet ihan porttiin kiinni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Täällä taas ....  On mennyt pitkään, kun olen viimeksi kirjoittanut. Nyt huomasin olisi hyvä muistuttaa itseäni mitä kaikkea saan tehtyä....