perjantai 14. helmikuuta 2014

Ystävänpäivä




Nyt se on täällä siis ystävänpäivä. Perinteisesti en itse oikeasti juhli tätä päivää. Ystäviä ja rakkaita saa ja pitää muistaa joka päivä.





Kuitenkin tein ystävälleni lapaset. Tiesin saavani häneltä lahjan ja sen olivan ihana. (Tämä myös tapahtui) Suuri toiveeni oli, ettei rakas ystäväni vielä olisi tehnyt itse lapasia. Nimittäin näitti itse minulle mallia. Ja väriäkin koitin kysyä vaivihkaa.




Onnistuin yllätyksessäni. Ohje oli täältä http://www.alexkokko.com/ohje2.html, lankana käytin 7 veljestä. Itse mietein monesti että olisin tehnyt peukalon eri tavalla. Kokeilinkin monia eriversioita. Mutta  päädyin yhteen ja päätin, että jos ei sovi teen uudet. Malli oli kiva ja oli mukava tehdä.









Tässä on ihana ystävänpäivä lahjani. Sain kasvonaamian, heijastimen ja tietysti teetä.


Tee on niin minun juttuni.










Tänään tuli myös lopulta valmiiksi parit villasukat. Tuntuu, että olen oikein innostunut kuvioiduista sukista. Olin itse ihan innossani näistä. Tuli muutenkin tarpeeseen, sillä huomasin omat villasukkani olevan rikki kun kokeilin näitä jalkoihin.

Eka valmistui ihan "perus" malli. Ja tietysti punaiset.




Toiset sukat oli vähän haasteellisemmat. Tai niin luulin. Langatkaan ei mennyt yhtään sekaisin.














Nyt on hyvä jatkaa iltaa kuohuviinin kanssa. hyvää ystävänpäivää kaikille.



1 kommentti:

  1. Ihanat sukat - nää ei nyt ole ihan perussukkia, kuten mulla ;) Huomenna menen ulkoiluttamaan lapasia - on ne vaan niin IHQ:t <3

    VastaaPoista

Täällä taas ....  On mennyt pitkään, kun olen viimeksi kirjoittanut. Nyt huomasin olisi hyvä muistuttaa itseäni mitä kaikkea saan tehtyä....