lauantai 24. elokuuta 2013

Vähän kaikkea






Minä nyt en mikään viherpeukalo ole. Olen aina sanonut. Olin taas niin innossani kun laitettiin kasvimaa. Kuukauden jaksoin kastella. Kerran nypein rikkaruohot pois. (siis silloin kun olin ihan varma mikä on mikä).






Siis oli suuri ihmetys kun sieltä lyötyi tämän kokoinen tomaatti.



Kai minut voidaan kouluttaa.




Ihana ystäväni ilmoitti, että tuperilahja valmiina. Nyt tuun katsomaan. Itse nyt vain aina jännitän, ettei ihmiset tykkää minun asunnosta.

Sain ihanan lahjan. Tässä on yksi osa. Perhosia tietysti pitää olla. Ämpärissä on tulitikkuja ja kaikkea apuja jolla takka syttyy. Myös muut tulitilat varmasti syttyy. (ei sentään bensaa ollut)

Lahja sisälsi myös minun lempi kuohuviiniä ja pari kerää lankaa tietysti. On ihanaa kun ihminen tuntee toisen.




Illan päätteeksi aloin ihmettelemään missä koira on. Osa sata Rinon nukkumapaikoista ja asennoista. Jätin sen jatkamaan uniaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Täällä taas ....  On mennyt pitkään, kun olen viimeksi kirjoittanut. Nyt huomasin olisi hyvä muistuttaa itseäni mitä kaikkea saan tehtyä....