lauantai 10. elokuuta 2013

Kesäinen ilta

Pitkään ollaan tehty porttia. Malli on ollut hakesessa, mutta nyt se on valmis. Ei tarvi pelatä, että rino juoksisi auton alle. Ei muuten mutta kun noita oravia ja jäniksiä tossa vastakkasella puolella on. Myös Rinon nenä on vähän liian tarkka.






Koiran ilme kertoo mitä mieltä se on.







Olen tässä huomannut, että Rino ilmoittaa kaikki autot ja ihmiset jotka tulee pihaan. Ja naapureiden pihaan. Hermot mennyt monesti. Muutenkin kun talossa ei ole kukaan asunut virallisesti pitkiin aikoihin ajattelin ilmoittaa, että pihassa on koira. Beusseistahan ei lyödy mitään kuvallisia kivoja kylttyjä (ainakaan suomesta) tai en minä ole lyötänyt. Tämä johti siihen, että itse vain tekemään. Kylttiin ideaa sain ideaparkissa ollessani.


 Rotu kuvassa on väärä, mutta tarpeeksi lähellä. Jopa itse olen aika tyytyväinen aikaseenokseen. Kyltti on navetan seinässä niin että kaikki näkee sen.

Mikä parempaa päättää kesäinen päivä kun pienellä agilityharjoituksilla. Tämän verran minulle on tehty esteitä. Kyllä niillä jo treenaa. Rino ainakin on innoissaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Täällä taas ....  On mennyt pitkään, kun olen viimeksi kirjoittanut. Nyt huomasin olisi hyvä muistuttaa itseäni mitä kaikkea saan tehtyä....