maanantai 30. syyskuuta 2013

Oon saanut jotain tehtyä

Paniikki joulun lähestymisestä alkaa minullekin tulla. Hätäpäissäni päätin tehdä edes jotain.


Joten jollei minulla ole mitään muuta lahjoja valmiina niin  ainakin on muutama neulottuja viinipullojen päälyksiä. Saa sitten antaa, vaikka glögin tälläisen kanssa.

Ohjeen lyösin täältä
http://www.garnstudio.com/lang/fi/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=863&lang=fi
Olen muutenkin ihastunut paikkaan.






Innostukseni näihin lumihiutaleihin on siirtynyt vaiheeseen, että päätin tarvitsevani myös korvikset.




Ystävänikin ihastui ja tilasi omat kanssa. Joten ainakin me ollaan tänä jouluna lumihiutaleet korviss.








Olen monta päivää katsellut maisemaan. Ihana syksyinen näkymä. Ja ihan kuin toi este kuuluisi tohon. Pitää varmaan pistää esteet pian pois.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Täällä taas ....  On mennyt pitkään, kun olen viimeksi kirjoittanut. Nyt huomasin olisi hyvä muistuttaa itseäni mitä kaikkea saan tehtyä....