sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Tarvitaanko me noi kaikki?

Perjantaina saapui puulasti. Vaikka vielä emme nuku uudessa paikassa, puutyöt kutsui meitä. Oma epäilys, tarvimmeko kaikki noi puut. Ja tietysti mihin ne saadaan mahtumaan. APUA!


Samalla saimme totulle "maalla"asumiseen. Asuntomme on ihan keskustassa, vaikkei se siltä tunne. Omituista katsoa, kun kaikki on uutta ja valkoista. Edelliset asukkaat tekivät remontin vaikkeivat ikinä asuneet täällä.




Rino on alkanut kotiutamaan tai sitten se vain johtuu minun lahjonnan taidosta.

Tavaroita tuodaan vähitellen. Vielä on ihan tilavaa.








Ulkona oma työmieheni tekee tuhojaan. Nauttii kunnolla olostaan. Onneksi minulle on luvattu, että saan tehdä omaan tahtiin ja oman halun mukaan. Ilmeiseti minun halutaan kotiutan ja nauttivan olostani.






Kaupunkilaisena en muista, koska olen omistanut viimeksi saappaat. Nyt ne oli pakolliset ostos. En ihan saanut sellaisia kun ensin kuvittelen. En jaksanut vain etsiä. Perus mustaa en suostunut ottaa, joten valkoinenhan niiden pitää olla. Jo ekan kerran jälkeen mietein kannattiko tämä valinta. No, ainahan ne saa puhtaaksi.




Tässä sitä nyt ollaan pienen punaisen mökin virallinen omistajana. Oikein kunnon emännältä tuntuu... kai tää tunne lähtee vielä pois.







Tästä se lähtee .... siis pinoaminen  .... kai sen nopeasti oppii.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Täällä taas ....  On mennyt pitkään, kun olen viimeksi kirjoittanut. Nyt huomasin olisi hyvä muistuttaa itseäni mitä kaikkea saan tehtyä....